søndag 24. juni 2012

lenge siden....

og spent på om jeg i det hele tatt fant noen blogg.........
her har det skjedd endringer, så jeg får bare prøve meg på nytt
litt oppdatering siden sist
---
I skrivende stund er sommeren allerede kommet
etter mye vær - regn, blåst og kalde dager, men også sol, grønne marker
og deilige varme dager.
En av disse deilige dagene var jeg på mitt lille Annibu
<3
Epletreet sto i full blomst, og farmors syrinbusk... :)
gresset skulle vært klippet - men hvem kan vel klippe bort et hav av karser og smørblomster
 i gleden over alt som spirer og gror
kom tanken


- å plante nye epletrær -
<3
så nå står det 2 epletrær side om side like ved det store gamle treet
som ble plantet lenge før jeg ble født
et til Jonas og et til Martin
farmor sine prinser
det neste blir å plante plommer og kirsebær til lilleprinsessen våres Malene
og minsteprinsen som er på vei


det ble en lang periode med sol og varme
ikke en dråpe regn
så noen ettermiddagsturer med kanner fulle av vann er det blitt
<3
fikk også malt gulvet i hytta på en av disse vanningsturene

 det ble så koselig
-
en kvist fra epletreet
fikk selvfølgelig være med hjem
denne gangen

ha en fin kveld
klem







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar