søndag 22. juli 2012

småkryp....

som edderkopper trives godt på annibu!!

småkryp???
de er STORE!!!
Innrømmer gjerne at det er grunnen til at jeg ikke har overnatter der ute..
- - - - - - -
HUFF
 - noe litt mer hyggelig kanskje -
var altså en liten tur utom forleden dag 
hentet reiseradioen
som passet så godt ved vinduet

epletrærne ser ut til å trives

trodde aldri det skulle komme epler på første året...
spennende

det har regnet og blåst - lite kjekt å være ute
og noe skal man da holde på med hjemme også
den gamle kassen har fått hjul og tekst
 koselig?

Ha en plaskende fin dag dere

klem








6 kommentarer:

  1. Kjempekos! :D Flinke mummi min! <3

    Klemmis

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen <3 Han far ble litt betutta...da han hadde skrudd på hjulene, og så at den faktisk ble plassert i stua :)))
      mummiklem

      Slett
  2. Så fiin kassen ble! Likte den kjempegodt:)
    Og plassen du har er bare rene idyllen..*sukk*

    SvarSlett
  3. Ååååå. dette var bilder som hentet ut fra ferien da jeg var liten.Og reiseradioen som samlingspunkt.
    Helt herlig.

    Og du - jeg har også plantet et epletre i år som har ca. 10 epler:):) Hadde heller ikke forventet det.

    Små gleder som blir store når vi har evnen til å glede oss over det.

    Fine dager til deg.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant:) reiseradioen har vært med på ferie:))) den er så koselig - måtte bare ta den med <3 og du har så rett Anne - det er mye å glede seg over - bare man ser <3
      Fine dager til deg også.
      Klem

      Slett
  4. Jeg blir varm i hjertet av å lese bloggen din og se på alle de fine bildene. De er så koselig der og reiseradioen og kassen passet jo perfekt inn! :) Har kyst til å besøke deg der en gang det passer.. <3 Klem.

    SvarSlett